Monday, March 3, 2014

Catrice Defining Blush in Apropos Apricot || Review+Swatches


Hello Everyone! How are you today?

Not long ago I did a blog post on the Catrice Defining Blush in Rosewood Forest that you can find here.
My best friend was able to reach again for Catrice and asked me if I wanted something.. Of course I said a blush! I liked so much the one I already had that I didn't want to miss the opportunity to try another one.


Ciao a tutti! Come state oggi?

Non molto tempo fa ho fatto un post sul blush di Catrice nel colore Rosewood Forest che potete trovare qui.
La mia migliore amica ha avuto di nuovo l'occasione di avere sottomano la Catrice e mi ha chiesto se volessi qualcosa.. Naturalmente ho detto un blush! Mi è piaciuto talmente tanto quello che avevo provato che non volevo perdere l'opportunità di provarne un altro.



It's called Apropos Apricot a peach colour with gold shimmer that are visible on the skin once applied. As you know I like glitters a lot, but not when they are in blushes and foundations. I think I will not wear this in the winter, but in the summer would be cute with the tan.


Si chiama Apropos Apricot ed è un color pesca con brillantini dorati che sono visibili sulla pelle una volta applicati. Come sapete io amo i brillantini, ma non nei blush e nei fondotinta. Credo che non lo metterò in inverno, ma per l'estate sarà carino con l'abbronzatura.



As I said with the other blush, I like the texture and colour is very pretty too, but I will use it more as a peach eyeshadow than as a blush. If you don't mind shimmer it's a really cool colour and blends really well, so give it a try.
You can also see the other posts I did about eyebrow's products and a concealer all from Catrice.


Come ho detto per l'altro blush, mi piace la texture e anche il colore è molto carino, ma lo userò più come ombretto che come blush. Se a voi non dispiacciono i glitter è un colore bellissimo e si sfuma molto bene quindi dategli un'occhiata.
Potete vedere anche i post che ho fatto di Catrice sui prodotti per le sopracciglia e il correttore



Do you like this colour? Let me know in the comments below!

Vi piace questo colore? Fatemelo sapere nei commenti sotto!


You can follow me on TwitterBloglovin'Google+Instagram and Facebook

♥ Love you lots 

Xx, Agostina


No comments:

Post a Comment