Monday, March 10, 2014

Kiko Cupcake Nail Lacquer #647 Gelsomino || Swatches+Review

Hello everyone 

I have too many nail polishes. Too many. But this beauty... I couldn't leave it in the store.


Ciao a tutti 

Ho troppi smalti. Troppi. Ma questa bellezza... Non potevo lasciarla nel negozio.

Let's start with the name: it's sooo cute! You can't name a nail polish "cupcake", because I will buy it. So it's Kiko's fault.
It is a white base with some orange, blue and green little particles. It has a rough matte finish, dries really quick and it's ok with one coat, but I usually do two coats for a even result. I advise to use a thick layer of base underneath, so that the natural nail is well protected.Here are the swatches :)


Allora, cominciamo con il nome: è troooppo carino! Non puoi chiamare uno smalto "cupcake" perché è sicuro che me lo vado a comprare. Quindi è colpa di Kiko.
Ha una base bianca con delle particelle arancioni, blu e verdi. E' uno di quei smalti con il finish effetto sabbia opaco, asciuga molto velocemente e con una passata è coprente, ma di solito ne faccio due per avere un risultato omogeneo. Vi consiglio di mettere uno strato abbastanza spesso di base sotto per proteggere l'unghia naturale. Ecco gli swatches :)



Why have you broken nail??

I really like the color and it last a bit longer than normal Kiko nail polishes. There are 11ml of product, they are 4,90€ each and in all there are 10 colors.
What do you think about them? Do you like this finish? Let me know in the comments!


Mi piace molto il colore e dura anche un po' più a lungo dei normali smalti Kiko. Ci sono 11ml di prodotto, costano 4,90€ ognuno e in tutto ci sono 10 colorazioni.
Che ne pensate? Vi piace questo finish? Fatemelo sapere nei commenti!

You can follow me on TwitterBloglovin'Google+Instagram and Facebook

♥ Love you lots 
Xx, Agostina

No comments:

Post a Comment